Selecteer een pagina

Uw administratie in Den Haag weer op orde

Heeft u stapels met onverwerkte of verouderde administratie liggen, en ziet u door de bomen het bos niet meer? Personal organizer Jennifer Virginia helpt u graag om uw administratie in Den Haag en omstreken te ordenen. U zult al snel merken dat u meer rust en ruimte krijgt, zowel in uw woning als in uw bovenkamer.

Hoe gaat het in zijn werk?

Wij gaan samen letterlijk door uw administratie in Den Haag heen. Geen enkele doos of map blijft ongeopend. Er zullen ook knopen moeten worden doorgehakt: wat kan er weg en wat moet er sowieso behouden blijven? Daar begeleid ik u graag bij. Ook gaat het met zijn tweeën natuurlijk een stuk sneller. Voordat u het weet heeft u weer ruimte in uw woning, maar zult u ook rust in uw hoofd krijgen!

Ook bedrijven kunnen mij inschakelen als personal assistent. Ik help u om de orde te behouden. Zo weet u zeker dat belangrijke afspraken niet vergeten worden en dat er structuur wordt aangebracht in uw dagelijkse bezigheden. Zo kan ik documenten vertalen, notities maken en actielijsten opstellen. Kortom; ik zorg ervoor dat alles in en rondom kantoor soepel verloopt!

Ik help u graag!

Heeft u ook het idee dat uw administratie u boven het hoofd groeit? Wilt u graag meer ruimte creëren maar weet u simpelweg niet waar u moet beginnen? Zet dan nu die eerste stap en schakel mijn hulp als personal organizer in. Laat uw contactgegevens achter via het contactformulier, dan neem ik contact op zodat we vrijblijvend kennis kunnen maken. U heeft dan ook de kans om eventuele vragen aan mij te stellen.